Monday, July 21, 2008

Clipele senine poarta-n inimi bucurie









Mona spune :
- Mereu mi-am dorit sa devin balerina. Acum e doar un discurs repetat uneori...


Ne pregatim sa facem lucruri.









In ziua cand l-am intalnit pe John am fost miscat. Avea acea privire de erou cautand absolutul.















Suntem toti miscati cautandu-ne intens prin bucuria acestei revederi dupa lungul somn in realitate.





A fost odata balerina..
















Sharing the same happyness.


















The earth is moving outhere. A inceput!









Apar extraterestrii!















Sa continuam sa ne simtim bine!

U can’t watch but u can’t touch. Just play with me, baby girl! Sweeeeet!!




Nina balerina isi face de cap cu valurile, viciul ei ascuns.




Ma gandesc sa ma intorc la natura..






















Day, new day




De data asta o sa imi reuseasca





















Suntem inconjurati de lumina.




Santa is coming to town!









"Vom fi iarasi pe mare,doua valuri spre zare,

Doua suflete pline de soare"

- Cristal - "Pentru cand va fi"

No comments: