Friday, August 8, 2008

Insulele Balneare

Stateam inconjurat de tigri si pantere.
Bine infipt in scaunul meu de la bar, viata capata sens pe masura ce se desfasura. Clubul era full si muzica minunat de superficiala.
Femei de toate felurile treceau prin fata mea. Nu as fi ratat-o pe nici una. Viata imi oferea insa doar un cocktail si o farfurie cu masline din care gustam cumpatat cum ar fi facut si Epicur. O femeie se uita la mine, intorcandu-se dupa o lampa de pe bar ca sa ma vada. In mod cert nu era nimic interesant in spatele meu in afara de o defilare continua de flesh.
Femeia imi trezise interesul si dupa verificari repetate a ceea ce se intampla in spatele meu, am decis ca pe mine ma privea.
Am inceput s-o privesc si eu in ciuda lampii care imi impiedica vederea. Eram ametit, dar hotarat ca ceva o sa se intample. Poate reuseam s-o hipnotizez macar. S-a ridicat si a disparut cu prietena ei. Poate ca nici nu a existat.
Mai tarziu m-am uitat in acelasi loc la bar si stateau un gras ofticat ca bautura-i prea scumpa si ca a trebuit sa o scoata pe prietena lui cu bluza rosie in club ca sa danseze si s-o vada prietenele.
Mi-am dat seama ca o gramada de oameni ma priveau si asteptau ceva de la mine. Am continuat insa sa beau netulburat si sa incep sa discut cu o fata plinuta care statea langa mine. Imi plac fetele plinute, sunt vulnerabile.
Prietenele ei pozau fericite cu un domn generos. Poza insa nu i-a convenit lui si au fost nevoite sa repete zambetul. Incredibil dar a iesit mai bine. Toata lumea radea iar eu continuam s-o tin de vorba pe ratusca cea urata. Ma amuza ca se chinuia sa se intoarca de pe scaun ca sa vorbeasca cu mine si tinea urechile ciulite. Discursul meu era voit cu pauze spre a o tine in tensiune. Subiecte?! Diverse aspecte din viata.. Cautam sa pastrez o linie normala, dar, data fiind situatia, am dat-o in bara la un moment dat.
Incepusem bine intreband-o ce bea, insa la un moment, dupa cateva minute de conversatie, doua pahare pline au aparut pe bar. Exact la timp, mi-am zis, puanand mana pe unul din ele. M-am bucurat intrebandu-ma insa cine mi-a facut surpriza. Ma gandeam unul sa i-l ofer ei grasutei pentru a fi mai relaxata, dar poate ca tocmai ea le comandase intr-un moment in care constiinta mea vizita decolteuri adanci. O voce din interior imi spunea sa nu ma grabesc sa beau acel pahar.
Am intrebat-o pe ea daca a comandat bautura. A zis ca nu si s-a uitat urat. Barmanul m-a lamurit. Erau cei doi tipi care aparusera langa bar.
M-am ridicat, bucuros ca am scapat de inchisoare.
"It's hard to say Goodbye" i-am zis si am plecat.
Am hotarat sa urmaresc o bruneta intr-o chestie alba, bine mulata pe ea. Fundul ei ma hipnotiza si eu alunecam printre clubberi urmarind dansul bucilor de nea. O urmaream vrajit fara nimic in cap dar mi-am adus aminte brusc de privirile insistente ale unei blonde de la bar, inalta cu o privire de fetita care nu credea ca va fi violata. M-am intors cu stil si clasa, reusind sa nu ma prabusesc. Brusc privirile mi-au fost atrase de o animatoare.
Dansa, sau mergea pe podium unduindu-se. Miscarile ei sacadate si perverse ma faceau sa inteleg ce pozitii ii plac. Era cu atat mai pervers cu cat varsta ei parea a nu fi mai mare de 18 ani. O bruneta de 17 ani deci, cu sani mari, putin plinuta de la dulciurile mancate dar miscandu-se extraordinar de bine. Si mai si radea, mandra ca era adulata de atatia barbati. In mod sigur nu s-ar fi dat in laturi de la o orgie cu ei.
Era un deliciu. Nu-mi trebuia mai mult. M-am sprijinit de un stalp si i-am tras-o de nenumarate ori in gand felicitandu-ma ca am ales sa fac concediul in Insulele Balneare.

No comments: